Deze website gebruikt cookies. OK Info
Terug | Vorige | Volgende

De ideeen van Philip Kotler over marketing

(4/5)
De ideeen van Philip Kotler over marketing
Auteur Tiggelaar, B.
ISBN9789077387030
Uitgeverij
Nieuwprijs € 23

Ruilen

Van dit boek zijn nog geen exemplaren te ruil aangeboden. Jij kunt de eerste ruiler zijn die dit boek aanbiedt!

Nieuw en tweedehands

Bol.com local_shipping
Ako.nl local_shipping
Proxis.com local_shipping

Beschrijving

Op deze audio-cd die u in de auto kunt afspelen behandelt Ben Tiggelaar de belangrijkste ideeën van Philip Kotler over marketing. Tiggelaar vat de belangrijkste opvattingen van Philip Kotler samen en bespreekt de belangrijkste ideeën van Philip Kotler met de Nederlandse praktijk in het achterhoofd. Philip Kottler is de grondlegger van het vakgebied marketing. Zijn 4P's (Produkt, Prijs, Plaats, Promotie) zijn wereldberoemd en zijn gevolgd door talloze andere P's. Kotler is professor of Marketing aan de J.L Kellogg Graduate School of Management van de Northwestern University. Hij heeft economie gestudeerd en postdoctorale studies gedaan in wiskunde en gedragswetenschappen. Kottler heeft het marketingvak in de vingers gezien de differentiatie in de marketingboeken die hij gechreven heeft. Op veel universiteiten en opleidingen worden zijn boeken gebruikt. Zijn boeken zijn in een groot aantal talen vertaald. Meer dan 70 artikelen van zijn hand zijn verschenen in the Harvard Business Review, Journal of Marketing, Journal of Marketing Research, Management Science, Journal of Business Strategy. In 'De ideeën van Philip Kotler over marketing' vat Ben Tiggelaar de belangrijkste opvattingen van Philip Kotler samen. Kotlers werk heeft de afgelopen drie decennia zijn waarde voor de praktijk bewezen en Tiggelaar gaat dan ook uitgebreid in op de toepasbaarheid van zijn ideeën in de praktijk.

Recensies van gebruikers